Pagini

marți, 9 noiembrie 2010

Mi-am colorat lumea in culorile toamnei

   In urma incurajarilor primite din partea unor persoane dragi, la sfarsitul lunii octombrie am avut norocul si placerea sa particip, la Tabara de pictura organizata la Sovata de Asociaţia Artiştilor Plastici Mureş in colaborare cu alte institutii. Sub indrumarea si in compania unor oameni deosebiti, intr-un loc primitor, am inceput sa-mi colorez lumea. Profesionalismul, deschiderea, disponibilitatea de a impartasi tainele picturii si atitudinea pozitiva cu care am fost intampinati si tratati cei patru novici, ne-a incurajat in a spera la o continuare. A fost un eveniment deosebit care mi-a deschis portile spre o lume incarcata de armonie si frumos, mi-a adus bucurie, seninatate si mi-a imbogatit viata, iar pentru asta aduc multumire tuturor celor care m-au sprijinit in aceasta experienta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu